14 de desembre del 2010

Videos

Primer el Miquel fent Herejia (ja té el seu temps)


Herejía from dani ferràndez on Vimeo.





Altre amb el muntatge (mig censurat) de dos problemes nous al Bancal. Als sofridors seguidors merengues (Sern, Jordi, Antonio, etc.) us ofereix aquest espai per a que publiqueu un video-resposta a la nostra ofensiva culé.


Violadores del Sur & Antimadridista from dani ferràndez on Vimeo.





I per últim el Nano partint l'Hipertensió


Hipertensió from dani ferràndez on Vimeo.

11 comentaris:

nano ha dit...

M´AGRADA TOT
PULGAR CAP A DALT
este cap de setmana es el encontre de la serreta, jo no se como ho tinc...
q feu??

Roberto Palmer ha dit...

nano dedicate al parquis!!!

nano ha dit...

ruper, no t mueves en el antimadridista y lo sabes

Dantacan ha dit...

nosaltres si que anirem a la serreta! El Minimize to Maximize ja està probable...vaig poder eixir per dalt...quan li donem?

nano ha dit...

quan vullgues, a vore com acabem de la serreta...
jo supose q tb anire, sino t´informe

Roberto Palmer ha dit...

no me habeis dicho na de lo del grado CR... :D

Anònim ha dit...

Grado CR7 mola bastante.

nano ha dit...

grado cr7 son toos quintos... lo pillais????
habeis visto a mourinho en albarra??
http://keoholds.blogspot.com/2010/12/en-exclusiva.html

Dantacan ha dit...

El grado CR7 es...facil de comentar, facil de digerir...como el 5-0 pal Mou

Carles ha dit...

Jo vaig tenir el plaer de veure a la premiere la versió sense censurar. Va ser BRUTAL!

Al març m'hi tens a Crevi, Nano.
Ja segur.
Mourinho a Albarra es surt.
Ho recomano.

P.D. Before the Little Hand! Boníssim. Ademés és cert.

nano ha dit...

jajaja
carles alli estarem!!!!
a vore si quan vens es el creviblog!!!
força olimpyc!!!!