5 de febrer del 2009

Blanca

Dissabte, el Serna, l'Ángel i jo ens vam arrimar a aquesta zona de bloc murciana, on malgrat la pluja que a ratos va caure, no vam parar en tot el dia. Les dos vegades que havia anat ans, vaig fallar a l'últim moviment de Cuarta Dimensión sentat (7c+), i logicament, no volia que em passara el mateix. Per aixó després d'un bon calfament vam pujar drets cap a la pedra on està, per a donar-li uns bon pegues. El que més em costa és agafar la segona regleta de l'entrada, el demés ho faig volant, i aixina, amb paciencia, a la primera (i única) oportunitat de gol no falle, i em puje damunt la pedra. Poc després el Serna rebenta el problema de la dreta, que serà 6c o així. I finalment Ángel també trenca el seu malefici amb Cuarta Dimensión, on es va lesionar l'any passat, i el resol primer dempeus i després, sentat.

5 comentaris:

ramonet ha dit...

Hola, bona nit:
Em dic Ramón, i ultimament hem estat anant pels vostres blocs ( enhorabona per tindre uns blocs tan guapos).
Un dubte que tenim,(bueno, tenim més dubtes, pero son de com es fan els pasos de l´Ali Joe, ....) Darrere del bloc de la bestia parda ni ha un bloc que per darrere pareix tindre uns blocs, a mes pareixen molt guapos. Sabeu algo dels graus? Per cert, pareix molt alt i no sabiem com se baixava, per lo que tampoc hem arribatr fins a dalt.
Bueno, gracies per tot.

ramonet ha dit...

Ah, i enhorabona per el blog, que es mogollo de motivant i guapo. Vos molestaria si la afegisc a la meva llista de blogs?

Anònim ha dit...

Hola!!
Hi ha data per al crevibloc'09?

Dantacan ha dit...

ei ramon jo a l'ale joe agafe la pinsa de dreta i el lateral d'esquerres, pose el peu dret en un que ni ha molt marcat, puje molt el peu esquerre a unes regletes de l'esquerra , i llençe al pla. la clau està en que no s'hen vaja el peu dret, i ficar la puntera i fer una bicicleta al canto bo (el lateral q havies agafat en dreta) una vegada la fiques el pla s fa bo i bloquejes amb esquerra a un canto que n'hi ha abans de pico evident, i li rebotes o treus la dreta...els graus dels blocs els quals preguntes estarà pel 6c o així, i per a baixar n'hi ha que saltar a la pedra d'enfront!

ramonet ha dit...

Moltíssimes gràcies, demà al vespre estarem per ahí, per si vos abellisc, i si no, qualsevol altre día. Si no vos molesta, vos afegisc a la llista de blogs. Mos veiem