23 d’abril del 2012

Last Days

Seguim exprimint La Bigotilla, on entre d'altres, un servidor consegueix encadenar, unes 10 temporades després que el probara la primera vegada (aixó sí, m'ix a una visita cada 3 o 4 anys) el Movidas Gilo, un dels millors de Crevillent, segur!
Es curios com les nostres percepcions del que ens és assolible poden canviar tan dràsticament: aquest pany de roca que tantes vegades m'havia rebutjat, fet maleir la meua sort, que quan vaig arrencar una regleta que creia clau, havia oblidat i desat al fons del calaix dels projectes impossibles, i que ara, de nou, havia représ, per fi, ha deixat de ser projecte...el vent terral, fort i sec, que bufava el dijous, em va proporcionar l'avinentesa, i vaig saber aprofitar-ho!


La Palma de Diumenge de Rams



Fran de Catral en un dels reoberts, L'Almoeixa (6C)


Pedra del Domingo de Gramos!

1) El Dia del Papa (V).
2) Papa Gilo (6A+).
3) Movidas Gilo (7C).
4) Domingo de Gramos (7A).
5) El 6C. (7A)