13 de gener del 2010

dies de fred i bancal

El fred dels últims dies, a més de l'adherència, a augmentat el nombre visites als nostres blocs. Jo vaig pujar dissabte al bancal, on l'ambient era gelid, i alhora, motivant (per la gent). Mai he passat tant de fred escalant al poble, però no he de queixar-me: a mi m'agrada, de fet sempre estic demanant que faça més fred...


El Kiki en La Bèstia


El Primo al mateix bloc





El Primo en el Final del Noctàmbula, 7c que va resoldre



El Kiki al llarg pas de Neandertal (7b+)


Jo en Hipertensió (7c+), on vaig millorant.


Fernando Garcia ( Nano de Ibi ) també a l'Hipertensió




Toni al Final del Noctàmbula



Nano



Trupi

1 comentari:

Anònim ha dit...

Dani, demà la penya d´Alacant anirem cap a les 3 i mitja a la cova la gota. Si t´abellisc ja saps