3 de novembre del 2009

El mateix dia de Tots Sants, després d'una intensa setmana de treball, vaig pujar al bancal a mig matí, on havia bon ambient, i prou gent de fora: la Peña del Bulín quasi al complet, Patri i Antonio de Callosa, Miquel de Tibi,..., menció especial al Marcos de Rojals que en la primera volta que fea bloc, s'emporta un bon grapat de classics bancaleros, entre ells l'Ale Joe.








I ahir per la vesprada vam pujar a la rambla, on vam repetir i grabar Grinderman, el devorador de hombres, un tsunami d'uns 10 m. i V grau, que degut a una repisa a peu de paret, és millor escalar en trad, amb un parell de friends en la fisura d'enmig, i un pas atrevit però fàcil: alçar-se d'unes regletes, d'eixar els segurs als peus, i agafar ja un bon canto. I també van obrir un nou tsunami, que no té nom, serà 6b o per ahí, on obrint-lo se li va caure una laja
al cap del Santos, encara que per sort no li va fer res (ell a la pedra si, doncs la va partir en cent troços). Després jo si em vaig plantar, però prudentment no vaig eixir per dalt: altre dia ens despenjarem per a netejar l'eixida millor!




Grinderman from dani ferràndez on Vimeo.


I ja de nit, baixarem a la cova, on el Serna em va fer les fotos que he penjat d' Autan (7c), i el vaig repetir, aixó sí, dempeus, 4 o 5 vegades seguides!