18 de setembre del 2009

Nova Temporada

Després d'un estiu sense connectar-me, on solament el Kiki s'ha dignat a fer una repás de les últimes activitats verticals, concentrades sobretot al Rincón Bello, on per cert, no sé si a hores d'ara, li quedarà alguna via per encadenar (la qual cosa és una bona senyal, de que està recuperant el seu estat de forma anterior a la lesió).
Jo, aquest estiu, no he pogut escalar tot el que volia, però torne poc a poc a la meua rutina fanàtica, i gràcies a les intenses sesions d'entrenament al rocodrom de rojals, vaig recuperant sensacions i estat de forma. L'última setmana de tempestes ens ha tret la pegalosa calor de damunt, rebaixant uns 10 graus el termòmetre, i ja es sap, que quan aquest baixa la motivació es dispara, la qual cosa significa que ja tinc ganes de transferir aquesta energia a la roca.
De totes maneres, farà unes setmanes, Nacho, que fugia de tot el contrari (Inglaterra es una mierda, va dir, fart de vore ploure a Sheffield), fulmina dos nous projectes a la rambla, Herejía (8a+) i Horriblerbed (8a), i també un nou 7b/+ que encara no té nom, i que jo m'encarrege de repetir; i Alvaro de Redován fa la primera d'un antic bloc, La trave del cristo, on es va trencar un peu clau: ell ha sigut el primer, i crec que per ara l'únic, que l'ha fet aixina. El nou grau quedarà pel 7c+.